AtieyZaiyee blog AtieyZaiyee blog AtieyZaiyee blog AtieyZaiyee blog

KFC INSEP LIFE

Lagi berapa hari lagi nak habis belajar kat INSEP ni
semoga selepas ni aku lebih berani melangkah lagi
TUHAN...kuatkan hati ku
TUHAN..tabahkan hatiku
TUHAN..berkatilah segala galanya :)

Dan hari ahad ni last aku kerja part time KFC sebagai packer drive thru
Walaupun sebulan lebih je kerja situ, tapi sungguh banyak pengalaman yang aku dapat...
dapat belajar benda baru dan yang paling menggembirakan dapat kawan kawan baru.. kak nita,kak cha,ms siti,ms diana, boy,abg azmi,nasa.ibuuu...ramai lagi kawan kawan,dari luar negara pon ada abg ajib, hre tey,bijay,deepak,yoo han,dambar hahahahaha diorang semua tu penyeri hidup aku..kadang suka buli buli hahahahah... why so many many haaaaa!!! dan RM kat situ ehemmm ehemmm terbatuk pulak. terima kasih sir nur asyraff :) Actually, aku selalu gaduh dengan dia...mulut dia macam pompuannn tu yg menyakitkan hati >< kadang tu perangai dia entah pape!! sungguh menyakitkan hati >< Tapi bila lama tu macam ada perasaan lain dalam hati isshhhh coiiiii.
Ok BYE !!

No comments:

Post a Comment